پورحیدری: تعطیلات به جای سود برای استقلال ضرر دارد/ تیم که کامل نباشد خبری از «شادابی» نیست
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 95855
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تعطیلات نیم‌فصل به جای سود برای استقلال ضرر دارد.

: پورحیدری: تعطیلات به جای سود برای استقلال ضرر دارد/ تیم که کامل نباشد خبری از «شادابی» نیست

 

 

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما در خصوص تمرینات نصفه و نیمه استقلال طی روزهای اخیر گفت: به هر حال در فصل نقل و انتقالات این اتفاقات می‌افتد. همه فکر می‌کنند تعطیلات به نفع استقلال است ولی این تعطیلات بیشتر به ضرر ما خواهد بود. تیم ما نیاز به بدنسازی دارد و در حالی که باید مشکلات نیم‌فصل اول حل شود می‌بینیم که انگیزه‌ای برای تمرین کردن بازیکنان وجود ندارد.

وی در خصوص دلایل این موضوع گفت: نیمی از بچه‌ها در تیم ملی حضور دارند. چند نفر در تیم امید هستند و بقیه دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند. قرار است ملی‌پوشان به لبنان بروند و پس از برگزاری یک بازی سنگین به تهران برگردند و دوباره به مصاف ملوان برویم. امسال فشار روی تیم ما زیاد است ولی امیدوارم در این 10 روز کار شود چون وقتی تیم کامل نباشد شادابی وجود ندارد.

پورحیدری در خصوص جذب مهرداد اولادی و انتقاداتی که نسبت به این موضوع می‌شود گفت: او بازیکن باتجربه‌ای است و امیدوارم بتواند از تجربه‌اش استفاده کند. قلعه‌نویی حتما روی تجربه او حساب کرده که اولادی را به خدمت گرفته است.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص دیدار تیم ملی مقابل تایلند گفت: نتیجه خوبی گرفتیم و راحت به گل رسیدیم. تایلند تیم همیشگی نبود و خیلی افت کرده است هرچند نمی‌خواهم برد تیم ملی را زیر سوال ببرم اما بازیکنان ما راحت به گل رسیدند اما در مجموع ما خیلی کار داریم چون باید در جام جهانی خیلی قوی‌تر از اینها حاضر شویم.

وی در خصوص اظهار‌نظر نبی مبنی بر اینکه منتظر هستیم تا با تیم‌های بزرگ دنیا بعد از قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی برای بازی تدارکاتی مذاکره کنیم گفت: این کارها باید از قبل انجام می‌شده ولی ما مشکلاتی مثل تامین منابع مالی برای پرداخت به تیم‌های بزرگ داریم. خیلی از کشورها هم به خاطر مسائل سیاسی قبول نمی‌کنند با ما بازی کنند مگر اینکه اتفاقی بیفتد تا ما با تیم‌های بزرگ بازی کنیم.

وی افزود: کی‌روش خیلی راحت اعلام کرد که تیم به غرب آسیا نمی‌رود در حالی که این مسابقات می‌توانست محک خوبی برایمان باشد و حداقل 5 بازیکن از داخلش برای ما در بیاید. این نشان می‌دهد که کی‌روش تیمش را برای جام جهانی انتخاب کرده و به دنبال برگزاری بازی سنگین و محک بازیکنان نیست. او نشان داده به دنبال برپایی اردوهای 10 روزه است و اینها بهانه است که ما دنبال بازی‌های بزرگ نیستیم. برای کی‌روش برگزاری مسابقات بزرگ مهم نیست و او اردو را دوست دارد. خدا کند که من اشتباه کنم ولی مگر آنکه اتفاق بزرگی بیفتد که ما با تیم‌های بزرگ بازی کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 25 آبان 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها